شیوه های سئو

سئو در صفحه چیست؟ (سئو در صفحه)
سئو درون صفحه ای در مورد کنترل مستقیم کد یا محتوای وب سایت شماست ، از جمله متن ، تصاویر ، پیوندها و غیره. به طور کلی ، هر آنچه در سایت خود بارگذاری می کنید مربوط به سئو سایت در صفحه است. این روش اساس تمام تلاش های بهینه سازی است زیرا در جایی است که شما بیشترین کنترل را دارید. هرگونه تغییر در محتوای سایت شما بر نتایج جستجو تأثیر می گذارد ، بنابراین بسیار مهم است که روش On Page SEO قبل از روش Off Page SEO به درستی انجام شود.

سئو خارج از صفحه چیست؟ (سئو خارج از صفحه)
بر خلاف روش On Page SEO ، که در آن توسعه وب سایت با کنترل مستقیم بالا انجام می شود ، روش بهینه سازی خارج از صفحه شامل تمام موارد ارتقا یافته خارج از وب سایت شما است. این شامل هر چیزی است که می تواند به شما کمک کند رتبه سایت خود را بالا ببرید. سئو خارج از صفحه در درجه اول بر گرفتن بک لینک (پیوندهایی که از سایت های دیگر به سایت شما اشاره می کنند) متمرکز است و سپس با استفاده از روش های خارج از سایت ، بهینه سازی موتور جستجو را بهینه می کند.

SEO Off Page یک فرآیند نامحدود است که توسط مهندسان سئو برای دریافت لینک انجام می شود.

سئو کلاه سفید چیست؟ (کلاه سفید)
از لحاظ فنی ، SEO کلاه سفید به مجموعه تکنیک ها ، روش ها و استراتژی هایی گفته می شود که از قوانین و دستورالعمل های موتورهای جستجو پیروی می کنند. به هیچ وجه به معنای تقلب یا دستکاری موتورهای جستجو یا کاربران نیست. به این سئو SEO اخلاقی نیز گفته می شود زیرا دارای عملکرد طولانی مدت است و یا از دستورالعمل ها و سیاست های صحیح برای گرفتن رتبه های بالا در نتایج موتور جستجو استفاده می کند.

سئو کلاه سیاه چیست؟ (کلاه سیاه)
به عبارت دیگر ، اصطلاح SEO کلاه سیاه به مجموعه دستوراتی گفته می شود که برای فریب ، قمار و دستکاری الگوریتم های موتور جستجو به منظور دستیابی به رتبه های بالا استفاده می شود. مهم است که بدانید این روش ها غیراخلاقی هستند و هیچ موتور جستجو آنها را تأیید نمی کند و استفاده از این روش ها خطر حذف دائمی از لیست پایگاه داده را به همراه دارد.

انجام تاکتیک های سیاه جستجوگرها می تواند منجر به افزایش ناگهانی نتایج جستجو شود ، اما منجر به جریمه یا حذف کامل از پایگاه داده موتور جستجو می شود.

مقالاتی در مورد بهینه سازی موتور جستجو
در اینجا چند مقاله در مورد بهینه سازی موتور جستجو آمده است:

تحقیق در مورد استراتژی های بهینه سازی موتور جستجو برای توسعه وب سایت های بزرگ
در این مطالعه ، محقق معتقد است وقتی تنظیم وب سایت کامل شد ، مشکلی که بسیاری از شرکت ها با آن روبرو هستند این است که آنها نمی دانند چگونه وب سایت خود را در اینترنت ارائه دهند ، که بهترین راه برای ارائه وب سایت است. سایت اینترنتی. بهينه سازي. در این تحقیق ، بر اساس 77 معیار که از منابع مختلف و موتورهای جستجو مورد بررسی قرار گرفت ، استراتژی های بهینه سازی برای توسعه وب سایت به شرح زیر ارائه شده است:

ساختار سایت را بهبود ببخشید
استراتژی کلمات کلیدی
استراتژی URL
بهینه سازی کد
پردازنده کلمه
بهینه سازی پیوندهای ورودی
دامنه و استراتژی میزبانی

درباره ی kfuei8535

مطلب پیشنهادی

شیوه الگوریتم گوگل

این الگوریتم ارزش هر پیوند رد و بدل شده در دنیای وب را بررسی می …