سئو به زبان ساده

سئو زبان ساده چیست؟
شما کلمه ای را در گوگل جستجو می کنید ، می بینید که یک سری سایت ها برای شما نمایش داده می شوند ، این سایت ها مانند الکی هستند که به صفحه اول گوگل نیامده اند ، این سایت ها با یک سری فعالیت به نام SEO به صفحه اول گوگل می رسند ، و از آنجا که این کلمات به دنبال درآمد بالای افراد هستند درآمد سایتهای صفحه اول نیز بسیار زیاد است.

خوب ، من با یک مثال بسیار خوب قدرت SEO را به شما نشان می دهم: کلمه آموزش زبان انگلیسی بیش از 60،000 بار در ماه توسط ایرانیان در Google (یا 60،000 کاربر که می خواهند انگلیسی یاد بگیرند) جستجو می شود. site و با استفاده از SEO ، این سایت را به صفحه اول گوگل بیاورید ، و خصوصاً اگر یکی از سه سایت اول Google باشد ، چه اتفاقی برای شما افتاده است؟! از آن 60 هزار نفر ، ماهانه فقط 20 هزار نفر به سایت شما می آیند و شما یک محصول آموزش انگلیسی در سایت خود دارید و فقط با هزینه 200 هزار تومان و آن بیست هزار نفری که وارد سایت شما می شوند فقط 100 نفر شما را خریداری می کنند محصول در هر ماه شما 20 میلیون تومان درآمد دارید! زیبا بود ، نه؟ این قدرت SEO و جذب مشتری از طریق Google است

آموزش سئو
اکنون فکر نکنید که به راحتی می توان سایت را در لیست قرار داد و به صفحه اول گوگل رسید و ثروتمند شد! SEO دارای یکسری اصول است و سایت های صفحه اول گوگل برای رسیدن به آن موقعیت تلاش می کنند ، بنابراین موقعیتی را که به دست می آورید از دست ندهید! تنها راه این است که آموزش SEO را ببینید و یاد بگیرید که چگونه یک سایت را به آسانترین و بهترین راه ممکن جستجو کنید و آن را در صفحه اول گوگل قرار دهید. من ، محسن حبیبی راد ، بهترین شخصی هستم که می توانم در این سفر در کنار شما باشم ، بنابراین در ادامه این مقاله با احتیاط همراه من باشید.

 

میزان درآمد سئو
قبل از شروع آموزش سئو به روشی تخصصی ، باید در مورد درآمد سئو و بازار کار سئو در ایران صحبت کنیم. شخصی که سئو می کند SEO نامیده می شود ، حال سوال این است که درآمد سئو در ایران چقدر است؟ به دلیل رواج کرونا در ایران از سال 1998 ، بیشتر مشاغل سنتی دیگر مشتریان لازم را ندارند و همه به تجارت الکترونیکی روی آورده اند ، اکنون برخی سایتی ایجاد کرده اند و برخی دیگر صفحه اینستاگرام را گرفته و آموزش اینستاگرام را دیده اند. با توجه به این شرایط ، بسیاری از مشاغل بازدید کننده از سایت باید در گوگل دیده شوند و مشتریان لازم را به خود جلب کنند و این تنها در یک حالت امکان پذیر است ، یعنی آموزش سئو یا واگذاری سایت به شخصی. کسی که می داند SEO Knows نوعی سئوکار است.

به همین دلیل ، درخواست های زیادی در سال 1399 و البته در سال 1400 به سئوکاران وارد شد و بازار در این منطقه بسیار داغ شده است. و اکنون هزینه یک کلمه SEO به این معنی است که اگر یک سئوکار بخواهد کلمه ای را برای سایتی بدست آورد و آن را به صفحه اول گوگل برساند ، این مبلغ کمتر از 10 میلیون تومان نیست. سوال یعنی چه کلمه ای برای سئو؟ اجازه دهید به شما بگویم

سئو یعنی چه؟
برای آموزش زبان آلمانی جستجوی گوگل کنید ، سپس سایتی در Google برای شما ظاهر می شود و هر بار که روی نتیجه Google کلیک کنید ، وارد صفحه ای می شوید. در اینجا این صفحه برای کلمه “آموزش زبان آلمانی” بهینه شده و به نوعی SEO است و شما به Google اطلاع می دهید که شخصی این صفحه را نشان می دهد و به دنبال یادگیری زبان آلمانی در سایت است. کاربر برای یک کلمه برای سایت SEO نامیده می شود. . فکر کنم درست فهمیدی

حالا بیایید پیش از این بخوانیم “اگر برای یک سال 10 کلمه یا بیشتر ارجاع می دهید و متوسط ​​قیمت کلمه 10 میلیون تومان است ، شما سالانه 100 میلیون تومان از طریق SEO درآمد کسب می کنید. (البته راهش فراتر از این است ، من حداقل درآمد یک سئو کاملاً جدید را آن مقدار در نظر گرفتم) بازار کار جستجوگرها و سئو در ایران روز به روز داغ می شود و تمام سئوهایی که CV آنها محکم تر است و more marked مطمئناً درخواست پروژه از این شخص بسیار بیشتر است.

خوب ، بیایید در مورد SEO صحبت کنیم

چند مدل سئو داریم؟
به طور کلی ، ما سه نوع عملیات سئو داریم:

سئو کلاه سفید: سئو کلاه سفید به این معنی است که تمام عملیات سئو کاملا قانونی و در چارچوب قوانین گوگل است و اشتباه نمی کند.

سئو کلاه خاکستری: سئو کلاه خاکستری به این معنی است که شما در بعضی جاها قوانین گوگل را دور می زنید ، به زیر زمین می روید ، بعضی جاها زیر آب می روید و در بعضی جاها نیز کاملاً قوانین سئو گوگل را دنبال می کنید.

درباره ی kfuei8535

مطلب پیشنهادی

شیوه الگوریتم گوگل

این الگوریتم ارزش هر پیوند رد و بدل شده در دنیای وب را بررسی می …