اهداف سئو

اهداف سئو چیست؟
هدف سئو این است که به وب سایت ها کمک کند رتبه بالایی در نتایج جستجوی طبیعی داشته باشند و ارتباط بین صفحات و کلمات کلیدی وارد شده توسط کاربران را افزایش دهند. نمایش بیشترین صفحات مربوط به جستجوی جستجو شده وارد شده مزایای زیادی برای کاربر و موتور جستجو دارد زیرا کاربر بیشترین نتایج جستجو را به دست می آورد و موتور جستجو از قابلیت اطمینان بیشتری برخوردار می شود زیرا الگوریتم آن مرتبط ترین صفحات را نمایش می دهد. .

پس از اینکه SEO برای بهبود رتبه بندی سایت ها در نتایج جستجوی طبیعی شروع به کار کرد ، این فرآیند برای پیاده سازی روش های خود دانش و زمان لازم را صرف کرد. زمان بزرگترین سرمایه اولیه در بهینه سازی سایت یا صفحه است.

بسته به نحوه استفاده از کلمات کلیدی رقیب در بهینه سازی ، سئو می تواند هفته ها یا ماه ها به نتیجه برسد. اگرچه ممکن است نتایج بهینه سازی موتور جستجو به سرعت قابل مشاهده نباشد ، اما در طولانی مدت مزایای سئو باعث افزایش رتبه سایت ها و افزایش بازدید کنندگان می شود. برای وب سایت ها بسیار مهم است که در صفحه اول نتایج جستجوی Google قرار بگیرند ، به ویژه در میان سه نتیجه ارگانیک برتر ، که 58.4٪ کلیک ها را نشان می دهد.

جای تعجب نیست که وب سایت ها با محصولات و خدماتی که برای رتبه بندی در نتایج جستجو می فروشند ، رقابت می کنند. به عنوان مثال ، کلمه کلیدی رقبا “بیمه اتومبیل” ماهانه 1.5 میلیون جستجو در گوگل را شامل می شود ، به این معنی که 3 رتبه برتر 58.4٪ بازدیدکنندگان و 3 تیم برتر 36.4٪ بازدید کنندگان را نشان می دهد. این برای بسیاری از سایتهایی که در بالای نتایج جستجو قرار دارند مفید است ، خصوصاً سایتهایی که با افزایش بازدید سایت ، مشتری خود را افزایش می دهند.
مطالعه دیگر نشان می دهد که محققان علاقه زیادی به کلیک کردن روی پیوندهای طبیعی در نتایج جستجو دارند. این مطالعه نشان داد که 72.3٪ از کاربران Google بر روی پیوندهای طبیعی برای نتایج جستجو کلیک می کنند و فقط 27.3٪ از کاربران بر روی پیوندهای لیست پرداخت شده کلیک می کنند. این دلیل دیگری است که باعث می شود مشاغل از تأثیر سئو آگاهی داشته و مایل به صرف وقت و هزینه برای آن باشند.
به طور کلی می توان اهداف SEO را به صورت زیر خلاصه کرد:

در بازدید از وب سایت تأثیر بسزایی دارد.
یک مارک ایجاد کنید
این باعث افزایش بازدید سایت می شود.
در نتیجه ، وب سایت در صفحه نتایج موتور جستجو رتبه بهتری دارد.
این باعث افزایش فروش محصول می شود.
بهترین ابزار برای تبلیغات است.

درباره ی kfuei8535

مطلب پیشنهادی

شیوه الگوریتم گوگل

این الگوریتم ارزش هر پیوند رد و بدل شده در دنیای وب را بررسی می …