سئو چیست؟

SEO از اصطلاح Search Engine Optimization گرفته شده است ، که دارای کلمات معادل مانند SEO یا Search Engine Optimization است ، که معنی همه آنها یکسان است و می تواند به صورت زیر تعریف شود:

SEO (بهینه سازی موتور جستجو) به معنای تقلب یا دستکاری موتورهای جستجو به روشهای غیراخلاقی نیست. آنها برای کمک به بهبود دید و ارتباط وب سایتها در نتایج جستجوی طبیعی با هدف دستیابی به رتبه های بالا طراحی شده اند.

سئو می تواند به عنوان مجموعه ای از روش ها برای پیشرفت استراتژیک وب سایت ها دیده شود. این فرایند مهمترین فاکتورهای مربوط به صفحه را بیان می کند و اهمیت آن را در صفحه نتایج جستجو افزایش می دهد.

پیاده سازی سئو یک فرآیند ساده و آسان نیست زیرا به دانش ، دانش زمینه و صبر زیادی نیاز دارد. موتورهای جستجو با تغییر مداوم در الگوریتم های رتبه بندی غیرقابل پیش بینی هستند. از این رو وظیفه مهندسان سئو است که اطلاعات خود را به روز نگه دارند.

سئو یا بهینه سازی سایت یکی از فعالیت هایی است که توسط سئو انجام می شود.

الگوریتم رتبه بندی گوگل بیش از 200 معیار برای رتبه بندی یک سایت دارد. بنابراین ، مهندسان سئو باید مهمترین این معیارها را برای اجرای موفقیت آمیز سئو در نظر بگیرند.

سئو چیست؟

سئو اولیه
اولین موتورهای جستجو در اوایل دهه 90 راه اندازی شدند. برخی از محبوب ترین ها Infoseek ، Alta Vista و Yahoo بودند. در آن زمان ، مردم موتورهای جستجو را لیستی می دانستند که مانند صفحه زرد ، به ترتیب حروف الفبا مرتب شده بود. صفحاتی مانند AAA در بالای آن لیست وجود داشت.

با رشد مداوم اینترنت ، موتورهای جستجوی جدیدی با استفاده از الگوریتم های رتبه بندی پیچیده تری ظاهر شده اند. این الگوریتم ها از معیارهای تراکم کلمات کلیدی (تعداد دفعات استفاده از کلمات کلیدی یا عبارات در صفحه تقسیم بر تعداد کل کلمات صفحه) و برچسب های نوع کلمات کلیدی استفاده کردند. برای درک محتوای وب سایت ها. به دنبال این رشد ، Seobra فعالیت های خود را برای بیشتر دیده شدن سایت ها آغاز کرد. با توسعه رتبه بندی صفحات توسط موتورهای جستجو ، مهندسان سئو جستجو کرده اند تا با استفاده از دو روش اخلاقی و غیراخلاقی روشهایی برای موثر در رتبه بندی این موتورها پیدا کنند.

مقاله منتشر شده توسط نیویورک تایمز در نوامبر 1996 در مورد توسعه دهندگان وب با استفاده از تکنیک های غیراخلاقی SEO برای رسیدن به بالای نتایج جستجو صحبت کرد. این مقاله توضیح می دهد که چگونه توسعه دهندگان وب می توانند سایتی را با کلمات کلیدی خاصی که معمولاً در پشت گرافیک سایت پنهان شده اند ، بارگیری کنند و به موتورهای جستجو امکان می دهد آن کلمات کلیدی را بشمارند و رتبه سایت را افزایش دهند.

همانطور که گفته شد ، کسب رتبه های بالا برای کلمات کلیدی خاص در ابتدا بسیار راحت تر از امروز بود. استفاده از روشهای غیراخلاقی در آن روزها در بالای لیست نتایج جستجو تضمین شده بود. الگوریتم های موتور جستجو امروزه پیچیده تر شده اند و دستکاری موتورهای جستجو برای مهندسان بهینه سازی بسیار دشوار است ، اگرچه این بازی موش و گربه بین سئوکاران و موتورهای جستجو هنوز هم وجود دارد و ادامه خواهد داشت.

درباره ی kfuei8535

مطلب پیشنهادی

شیوه الگوریتم گوگل

این الگوریتم ارزش هر پیوند رد و بدل شده در دنیای وب را بررسی می …